REKLAMACIJE I ZAMJENE

Povrat i zamjena

U roku od 14 dana od dana kupnje imate mogućnost kupljene artikle vratiti i imate pravo na zamjenu artikla ili na povrat novca.

Artikl kojeg želite vratiti ili zamijeniti mora biti neoštećen. Vraćen mora biti u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svom priloženom opremom. U suprotnom slučaju će zahtjev za reklamaciju biti odbijen ili djelomično riješen.

U roku od 14 dana od preuzimanja paketa, pismenim putem nas morate obavijestiti da odstupate od ugovora (putem emaila ili pošte) te nam u roku od 30 dana vratiti proizvod na našu adresu: PJU d.o.o., Barletova cesta 4Z, 1215 Medvode.

U slučaju zamjene proizvoda ispunite: http://bit.ly/zamjenaKH

U slučaju povrata novca ispunite: http://bit.ly/povrataKH

U pošiljku napišite šifru reklamacije koju ste primili putem maila, poslije ispunjenja obrasca.

Pošiljke kod kojih neće biti navedena šifra reklamacije/zamjene nećemo moći identificirati. Stoga zahtjev za reklamaciju/zamjenu neće biti riješen.

Trošak slanja je na strani pošiljatelja. Pošiljke s otkupninom ne primamo.

U slučaju da pismenog otkaza ugovora ne zaprimimo u roku od 14 dana od preuzimanja pošiljke, povrat odnosno zamjena nisu mogući.

U roku od 14 radnih dana od primitka vašeg paketa, artikl će biti zamijenjen odnosno novac će biti vraćen.

 

Reklamacija

U slučaju da vaš artikl ne djeluje pravilno, možete uvažiti garanciju. Na sve elektronske uređaje u našoj ponudbi imamo 12 mjeseca garancije.

Garancija ne važi u slučaju:

  • fizičkog oštećenja
  • istrošenosti zbog korištenja
  • grešaka koje nastanu zbog krivog, neodgovarajućeg i nemarnog korištenja artikla

 

Artikl kojeg želite vratiti ili zamijeniti mora biti neoštećen. Vraćen mora biti u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svom priloženom opremom. U suprotnom slučaju će zahtjev za reklamaciju biti odbijen ili djelomično riješen.

U slučaju reklamacije proizvod pošaljite na našu adresu: PJU d.o.o., Barletova cesta 4Z, 1215 Medvode.

U slučaju zamjene proizvoda ispunite: http://bit.ly/zamjenaKH

U slučaju povrata novca ispunite: http://bit.ly/povrataKH

U pošiljku napišite šifru reklamacije koju ste primili putem maila, poslije ispunjenja obrasca.

Pošiljke kod kojih neće biti navedena šifra reklamacije/zamjene nećemo moći identificirati. Stoga zahtjev za reklamaciju/zamjenu neće biti riješen.

Trošak slanja je na strani pošiljatelja. Pošiljke s otkupninom ne primamo.

U roku od 14 radnih dana od primitka vašeg paketa, reklamacija će biti riješena.